4. Visita ás Torres de Mens e concerto do Ensemble Phaedrus en Malpica de Bergantiños

21Ago 2024

O próximo 8 de setembro, dentro da programación de Espazos Sonoros organizada pola Deputación Provincial de A Coruña en colaboración co Concello de Malpica de Bergantiños, poderemos desfrutar de dúas actividades culturais destacadas.

A xornada comezará ás 16:00 horas cunha visita guiada ás históricas Torres de Mens. Esta actividade, da man do experto Héitor Picallo, permitirá aos asistentes descubrir a historia e a arquitectura deste símbolo da casa dos condes de Altamira, unha das familias máis poderosas da Galicia medieval e moderna. As Torres de Mens, reconstruídas en 1471 tras as revoltas irmandiñas e rehabilitadas a finais do século XX polo arquitecto Manuel Gallego Jorreto, ofrecen unha inmersión na historia da zona. Os visitantes poderán pasear polo patio interior, percorrer o camiño de rolda das murallas e admirar as impresionantes vistas da contorna.

Ás 18:00 horas, na Igrexa de Santiago de Mens, celebrarase un concerto do Ensemble Phaedrus. Este grupo, formado no prestixioso Schola Cantorum Basiliensis, está composto por Emma-Lisa Roux (voz e laúde) e un consort de frautas travesas renacentistas integrado por Luis Martínez Pueyo, Charlotte Schneider e Mara Winter. O concerto, con entrada libre ata completar aforo, ofrecerá un repertorio de músicas do século XVI e comezos do XVII, cunha beleza poderosa e refinada que conecta coa filosofía humanista da época. As pezas interpretadas trasladarán ao público á corte de Enrique VIII, mesturando obras festivas e íntimas procedentes de fontes históricas como o Libro de Enrique VIII e o Cancioneiro de Ana Bolena.

As inscricións para a visita guiada estarán abertas do 3 ao 5 de setembro a través do correo electrónico actividades@espazossonoros.org. Non perdas a oportunidade de participar nesta xornada cultural única en Malpica de Bergantiños.